Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou

Hepinize selam dostlarım. Ben Batros.

Bu gün ki animemiz gece tek oturuşta bitirdiğim Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou.

Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou
Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou Animesi Kapağı

Bu anime cidden tuhaf. Sword art onlineoverlord tarzı bir konuya sahip güzel bir anime. Bundan sonra tanıtımdan önce yazılarımda önce kendi sözlerime yer vereceğim ve daha sonra tanıtıma geçeceğim.

Anime çok ilginç bir şey. İlk 1-2 bölümde zar zor izledim bırakmayı bile düşündüm ama izlemeye devam ettim ve 3. bölümden itibaren aşırı derecede kendine bağladı. Özellikle 8-9. bölüme kadar animede ilerlediğimi farketmedim bile. Sanki izlemeye başlayalı 10 dakika oldu sanıyordum. Klasik bir anime övmesi yapmayacağım çünkü animemiz Harem kategorisine de giriyor ve ben pek harem kategorisini seven birisi değilim.

Karekterimiz ilk bölümün ilk dakikalarında üflesen ölecek derecede güçsüz iken ilerleyen dakikalarda bir anda power-up alıyor ve kendinden kat ve kat yüksek seviye olan arkadaşlarını bir anda geçebilecek bir güce sahip oluyor. Duygusal karakterimiz bir anda kötü bir adam gibi oluyor ve güçlendiği ilk bölümlerde duygu namına hiçbir şeyden eser kalmıyor. Ben bu özelliğini çok sevmiştim ve aşırı derecede karakterimize hayran olmuştum. Yine de klasik animelerde ki gibi ilerledikçe ve son bölümlere yaklaştıkça hafiften duygusal bir karaktere geri dönüyor ama tamamen de salaklaşmıyor.

Ne olursa olsun duygularına yenilip mantıksız hareketler yapmıyor ve izleyiciyi sinir krizine sokmuyor. Belki de güzel yanlarından birisi de budur? Her neyse, dediğim gibi harem kategorisini fazla seven birisi değilim bu yüzden haremine 1 kızdan fazlası katılmaya başladıkça sinir krizine girmeye başladım. Ana karakteri sürekli elde etmeye çalışan kızlar arasında anlamsız bir savaş. Animelerde belki de en nefret ettiğim karakterler kız karakterlerdir, çünkü duygularına hemen yenilip anlamsız kararlar verebiliyorlar, bu yüzden de harem kategorisinde ki hiçbir animeyi sevmem. Yine de şans verip izledim ve belki de tek pişmanlığım harem kategorisi oldu. Onun dışında gayet zevkli: komedisi, dramı, işleyişi gayet güzel ve yerinde olan bir animeydi.

Biraz araştırdım, pek bir şeye denk gelemedim ama sanırım anime devam edebilir ve 2. sezonu bir ihtimal çıkabilir. Yine de en büyük umut 1 adet OVA(Movie) bölüm olacağı yönünde.

Her neyse, sözlerim bu kadar. Sırada klasik anime tanıtımımızda. :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Resmi Sitelerde Yazan Konusu:

17 yaşındaki Hajime Nagumo ortalama bir otakudur. Geceleri ders çalışıp okulda uyuduğu sıradan hayatı sınıfının geri kalanıyla bir fantezi dünyasına çağrılmasıyla tersine döner. Gittikleri dünyada arkadaşlarıyla birlikte kahraman gibi muamele görür ve insan ırkının neslinin tükenmesini önlemekle görevlendirir. Ancak tam da bir otakunun rüyası olacak bu olay bir anda Hajime'nin kabusu olur. Tüm arkadaşları tanrısal güçlerle kutsanmış olsada Hajime'nin sadece dönüşüm becerisi vardır. Zayıf olduğu için arkadaşlarının zorbalığına uğrar. Bir zindan arayışı onu grubundan ayırır. Najime canavarla dolu bu tehlikeli dünyada hayatta kalabilecek midir?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Orjinal Adı : Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou


İngilizce Adı : Arifureta: From Commonplace to World's Strongest


Japonca Adı : ありふれた職業で世界最強

Tür(ler) : Aksiyon, Fantastik, Harem, Macera

Bölüm Sayısı : 13

Ortalama Bölüm Uzunluğu : 24 Dakika 


Stüdyo : AsreadWhite Fox

MyAnimeList Puanı : 10 üzerinden 6,52

TurkAnime Puanı : 10 üzerinden 9,04

Benim Kendi Puanım : 10 üzerinden 7


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Güzel bir animeydi, umarım devamı gelir. :)

HEPİNİZE İYİ SEYİRLER DİLİYORUM!

Yorumlar

Popüler

Noblesse (OVA)

Kanata no Astra