Kanata no Astra

Herkese selam dostlarım, ben Batros.

Bugün ki animemiz bu sabah bitirdiğim Kanata no Astra.

Kanata no Astra
Kanata no Astra Animesinin Kapağı

Bu anime cidden ilginç bir konuya sahip güzel bir anime. 2019 yapımı olan bu animeyi izlerken ilk bölümde sıkılsamda konu başlayınca sarmaya başladı. Tek sevmediğim yönü karakterlerin aşırı duygusal olmasıydı. Tüm karakterlerimizin aileleri ile sorunları var ve uzayda kayboldukları zaman içerisinde kavgalarla, sorunlarla beraber bu sorunları aşıp gerçek aileleri yerine birbirlerine aile diyorlar ve normal ailelerini unutuyorlar.

Karakterler, konusu vb. her şey gayet tatmin ediciydi, izlerken eğlendim. Özellikle son bölümde animeyi bitirmek için birazcık hızlı ilerleselerde kesinlikle kafanızda soru işareti kalmıyor. Örneğin ben "Eeee? Buradan sonra ne oldu?" dediğimde bile tüm sorularımın cevaplarını veren bir finale sahip olan anime keşke biraz daha devam etseydi dediğim animelerden oldu. Tabii ki çok uzun olsa sıkabilirdi ama yine de biraz devam etmesini isterdim açıkcası.

Tek oturuşta bitirdiğim anime izlenebilir, ben sevdim sizi bilemem. Yine de bir şans verip izlemeniz gerektiğini düşünüyorum. Anime güzel ve kafada soru işareti olmadan bitmiş olsa bile 2. sezon hakkında ufak bir araştırma yaptım ve maalesef bir şey bulamadım. :/ eğer bilginiz varsa YORUM YAPARAK bizle paylaşabilirsiniz. :) Anime hakkın da daha fazla bir şey söyleyemem o yüzden :


Sırada klasik anime tanıtımımız :

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Resmi Sitelerde Yazan Konusu :

Yıl 2061. Uzay yolculuğu gelişmiş ve ticari olarak yapılabilmektedir. Caird Lisesi gezegen kampına düzenlemektedir. Kamp sırasında 5B sınıfı kamp yerine ulaştığında gizemli bir ışık huzmesi 9 öğrenciyi 5012 ışık yılı uzağa savurur. Bu öğrenciler yakınlarında eski, insansız bir uzay aracı bulur. Öğrenciler güçlü olmalı, sınırlı kaynaklarını yönetebilmeli, sonsuz karanlıkta bir arada kalmalıdır. Ancak böylece Astra'ya tehlikeli ve yavaş dönüş yolculuğu süresince hayatta kalabileceklerdir.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Orijinal Adı : Kanata no Astra

İngilizce Adı : Astra Lost in Space

Japonca Adı : 彼方のアストラ

Tür(ler) : Bilim-Kurgu, Shounen,Uzay, Macera

Bölüm Sayısı : 12 (12 Bölüm olsa da final bölümü 48 dakika yani 13 bölümde diyebiliriz.)

Ortalama Bölüm Uzunluğu : 24 Dakika


Stüdyo : Lerche

MyAnimeList Puanı : 10 üzerinden 8.23 

TurkAnime Puanı : 10 üzerinden 9.25

Benim Kendi Puanım : 10 üzerinden 7

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HEPİNİZE İYİ SEYİRLER DİLİYORUM!

Yorumlar

Popüler

Noblesse (OVA)

Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou