Ushio to Tora (TV)

Evet hepinize tekrar merhaba. Ben Halil yani Batros.

Bu sefer ki anime önerimde sizlere Ushio to Tora animesini takdim ediyorum.

Ushio to Tora
Ushio to Tora animesi 1.sezon kapağı

Bu animeyi uzun zaman önce izleyip "sıkıcı geldiği" için bir iki bölümde bırakmıştım. Daha sonra ise bir şans vermeyi denedim ve 8. bölümden tekrar başladım. Normal şartlarda ben çok fazla seçici ve zevkine düşkün birisiyimdir. Bu özelliğim her şeyde kendini gösterir. Aslında ben kolay kolay bir animeye 2. şansı vermem ama şu sıkıcı karantina günlerinde ve animeye olan sevgimin tekrar artması sebebiyle "Belki güzeldir, ikinci şanstan bir şey olmaz?" diyerek tekrar başladım ve bu cidden verdiğim en güzel kararlardan birisiydi diyebilirim.

Kesinlikle "Daha önceden neden yarım bırakmışım ki?" diyerek kendime kızıyorum. Bu yorumlardan önce, öncelikle animemizin klasik tanıtımına geçeyim. Daha sonra tekrar konuşmama devam edebilirim.! :)

Resmi sitelerde yazan konusu;

Ushio babasının antik bir tarihi olduğuna ve Mezhaba yerinde efsanevi canavar kılıcıyla, şeytanı deştiğini düşünüyordu.
Fakat Ushio; canavarı kendi evinde bulduğunda, Aile efsanesini bir daha gözden geçirmek zorunda kaldı.
Neyse ki Ushio uyuyan köpekleri olduğu gibi bırakıp, hapsedilen şeytanlara dokunmaması gerektiğini biliyordu.
Maalesef canavar, enerjisiyle diğer şeytanları Ushio'nun evine çağırıyordu.
Ailesini ve arkadaşlarını istila eden ruhlardan kurtarmak için Tora'yı esir olduğu tutsaklıktan serbest bırakmak zorunda kaldı.
Tedavinin lanetten kötü olduğunu kanıtlayabilecek miydi?
Ushio hayatını Tora'ya mı kaptıracaktı, yoksa canavar mızrağı Tora'yı dizginlemeye ve şehri kurtarmaya yetecek miydi?


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

İngilizce Adı : Ushio and Tora

Diğer Adları : Ushio & Tora


Japonca Adı: うしおととら


Tür(ler) : Aksiyon, Shounen, Macera, Doğaüstü güçler, Komedi, Şeytanlar


Bölüm Sayısı : 26 + 13 (2 Sezondur)


Ortalama bölüm uzunluğu : 24 Dakika




Stüdyo : MAPPA, Studio VOLN


MyAnimeList Puanı : 10 üzerinden 7,63


MyAnimeList 2. Sezon Puanı : 10 üzerinden 8


TurkAnime Puanı : 10 üzerinden 8,79


TurkAnime 2. Sezon Puanı : 10 üzerinden 8,88


Benim Kendi Puanım : 10 üzerinden 8


Benim Kendi 2. Sezon Puanım : 10 üzerinden 8,5


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Evet konumuzu vs. verdiğime göre konuşmaya ve kendi düşüncelerimi size aktarmaya devam edeyim.

Önce ki blogumda ki gibi ilk bölüm hakkında fazla bilgilendirme veremem çünkü tam olarak hatırlamıyorum çok uzun süre bırakıp (ara verip) tekrar başladığım bir anime çünkü. İlk izlediğim de beni sıkmıştı ve bırakmıştım. 2. Şansı verdikten sonra cidden şaşırtıcı bir derecede sardı ve sadece maksimum 10 saatlik bir uyku arasından sonra direk izlemeye devam ettiğim (yanlış değilsem 2. sezonla devam ettim) animelerdendir. Bazen fazlaca sıkıyor, klasik herkesi korumak isteyen bir ana karakter olsa bile Tora (Youkai 'Hayalet, Ruh') ile olan dostluğu ve komedisi cidden kendine bağlıyor ve zamanla güçlenen ilişkileri kendine bağlattırıyor.

Tabii ki bazı kısımlarda üzmüyor da değil. En azından hafif bir üzüntü tebbesümü oluşuyor içinizde.
Severek izlediğim bir anime olan Ushio to Tora sizede tavsiye ettiğim bir anime!

İlk sezonda genel olarak güçlenme, klasik karakteri tanıma bölümleri, tüm karakterlerin kim olduğu, ilk önce kim düşman kim dost onlar anlatılmakta. Yani ilk sezon "Büyük Savaşa" hazırlık tadında ve eminim ki buna rağmen sizi de saracak ve kendini izlettirecektir. 
NOT: Fiiler bölümler değildir. Klasik çerezlik animeler gibi düşünebilirsiniz ama daha çok 1. Sezonda her karakter tanıtılıyor, konu iyice işleniyor animeye olan hakimiyet anlaşılıyor ve 2. Sezona geçiliyor. (Biraz kötü bir anlatım, örnek oldu ama umarım anlatabilmişimdir.)

2. Sezonda ise Büyük Savaş için son hazırlıklar yapılıyor vs. Kesinlikle 2. sezonu merak ederek ve büyük bir heyecanla izledim ve beni tatmin etti.

DİKKAT SPOİLER
DİKKAT SPOİLER
DİKKAT SPOİLER
DİKKAT SPOİLER
DİKKAT SPOİLER
DİKKAT SPOİLER
DİKKAT SPOİLER
DİKKAT SPOİLER
DİKKAT SPOİLER
DİKKAT SPOİLER
DİKKAT SPOİLER
DİKKAT SPOİLER
DİKKAT SPOİLER
DİKKAT SPOİLER
DİKKAT SPOİLER
DİKKAT SPOİLER
Her şey son bulsa da keşke devam etse dediğim nadir animelerdendir. :(
Tahmin edebileceğiniz gibi kazanan taraf tabii ki iyiler oldu.
DİKKAT SPOİLER SONU
DİKKAT SPOİLER SONU
DİKKAT SPOİLER SONU
DİKKAT SPOİLER SONU
DİKKAT SPOİLER SONU
DİKKAT SPOİLER SONU
DİKKAT SPOİLER SONU
DİKKAT SPOİLER SONU
DİKKAT SPOİLER SONU
DİKKAT SPOİLER SONU
DİKKAT SPOİLER SONU
DİKKAT SPOİLER SONU
DİKKAT SPOİLER SONU
DİKKAT SPOİLER SONU
DİKKAT SPOİLER SONU
DİKKAT SPOİLER SONU

Her neyse sizi daha fazla sıkmak istemiyorum ve bende yeni başladığım animeye geri dönmek istiyorum! 

Umarım bu animeyi izler ve seversiniz. 
Tekrar umarım ki zevklerimiz birbirimize uyuyordur ve tekrar benim tavsiyelerimi okumak için bu siteye geri dönersiniz!

Hepinize İYİ SEYİRLER DİLİYORUM!

Ushio to Tora animesinin 2. sezon kapağı

Yorumlar

Popüler

Noblesse (OVA)

Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou

Kanata no Astra