Dr. Stone

Hepinize iyi geceler, ben Batros.

İlk defa "Aksiyon" türü dışında bir animeye şans verdim diyebilirim. Bu kararım beni çok mutlu etti. Bu güzel animeyi kaçırmadığım için çok mutluyum. Kesinlikle herkesin izlemesi gerektiğini düşündüğüm nadir animelerden oldu kendisi.

Bu güzel animemizin adı DR. STONE!

Dr. Stone
Dr. Stone Animesi Kapağı

Evet, bu anime izlediğim en güzel animeler arasında, en azından aksiyon dışında bir tür olarak. Başlarda çok sıkıcı olsada ve bırakmayı düşünmüş olsamda devam etme şansı verdim ve bu kararıma deydi. Bu güzel anime aksiyon kategorisi dışında ve 2019 yapımı yeni bir anime.

Güzel işleyişi, güzel konusu, güzel karakterleri, güzel komedisi ve hafif dramı ile beni büyülemeyi başarmış bir anime. Başlarda sıkıcı olsada ilerledikçe kendine hayran bırakan ve merak uyandırıcı olan bu anime çok fazla bilim ve bilimsel kavramlar içeriyor ve çokta güzel bir şekilde bunu animeye entegre etmişler.

Âdeta "Eski çağda yaşamak nasıl olurdu?" sorusuna cevap veren bir anime. İnsanların milyonlarca yıl uğraşıp emekler verdiği Dünya bir anda yok olsaydı ve aradan BİNLERCE YIL geçseydi nasıl olurdu? sorusununda cevabını veren anime daha sonrasında ise günümüz bilimini çok iyi bilen bir insan o çağda olsaydı ne kadar hızlı bir ilerleme kaydedebilirdik? sorununda cevabını veriyor.

Bu ilginç anime cidden hakkını veriyor ve izleyicilerden yüksek puan almayı başarıyor. Benim de oldukça yüksek puanımı alan bu anime 2. Sezonunu âdeta merakla beklettiriyor. Ben de merakla bekleyen kesim arasında yerimi aldım ve bekliyorum.

Ah! 2. Sezon demişken şöyle güzel bir haber niteliğinde olan ve bu animeyi sevebilecek kişiler için süper bir haber olan ekran görüntüsünü buraya bırakmak istiyorum;

Dr. Stone 2. sezon
Dr. Stone 2. Sezon Duyurusu

Evet, bu animemizden izleyicilere duyurulmuş gerçek bir haber. :) Bu güzel haber beni çok mutlu etti, zaten biliyordum bu animeye denk gelmeden önce görmüştüm TurkAnime sitesinde duyurular kısmında.

Bu anime için diyebileceğim tek şey; Son bölümde göz yaşlarımı çok zor tuttum, normalde çabuk duygulanmam ama kendimi o karakterler yerine koyduğumda bu durumdan kaçmam imkansız bir hâl aldı...

Daha fazla uzatmadan sizlere animemizin klasik tanıtımını yapmak istiyorum.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dr. Stone Resmi Sitelerde Yazan Konusu : 


Kaçınılmaz bir günde, tüm insanlık kör edici bir ışık parlamasıyla donakalmıştı. Birkaç bin yıl sonra, Liseli Taiju uyanır ve kendini heykellerin dünyasında kaybolmuş şekilde bulur. Ama, yanlız değildir! Onun Bilime aşık arkadaşı Senku kalkmış ve bir kaç aydır çalışıyordu ve bilimin gücüyle medeniyeti yeniden inşa etmek için aklında bir fikri vardı.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Orjinal Adı : Dr. Stone

Japonca Adı : ドクターストーン

Tür(ler) : Bilim Kurgu, Shounen, Macera

Bölüm Sayısı : 24

Ortalama Bölüm Uzunluğu : 23 Dakika 

Yapımcı : ShueishaTOHO animation

Stüdyo : TMS Entertainment

MyAnimeList Puanı : 10 üzerinden 8,45

TurkAnime Puanı : 10 üzerinden 9,46

Benim Kendi Puanım : 10 üzerinden 9

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HEPİNİZE İYİ SEYİRLER DİLİYORUM!

Yorumlar

Popüler

Noblesse (OVA)

Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou

Kanata no Astra