Noblesse (OVA)

Hepinize selam dostlarım. Ben Batros.

Bugün ki animemiz Noblesse'yi size takdim ediyorum. Bu animeyi bana bir arkadaşım önerdi, normalde ova animeleri sevmem ama önce ki yazımda da belirttiğim gibi şuan da çoğu animeye ve türe şans vermeye çalışıyorum. Bu yüzden "Noblesse" animesine de bir şans verdim ve gerçekten verdiğim şansa yaraşır bir şekilde aşırı tatmin edici ve şaşırtıcı bir OVA animeydi.

Noblesse: The Begginning of Destruction
Noblesse: The Begginning  of Destruction Animesi Kapağı

Cidden ben etkileyen ve hafiften acı bir tebessüm oluşturan nadir bir animelerden oldu kendisi. Savaş sahneleri vs. çok etkileyici ve tüyleri diken diken edecek derecedeydi (en azından bana göre.)

Her neyse. Öncelikle klasik tanıtımımızı yapayım daha sonra kendi görüşlerimi size anlatmaya devam ederim. :)



NOT: 2 bölümlük bir ova olduğu için bu sefer ki tanıtımımız biraz uzun olacak.
Noblesse: The Begginning of Destruction resmi sitelerde yazan konusu:

Kurtadamların lideri Muzaka; uzun bir aradan sonra dostu Raizel'i ziyaret eder. Ancak, klanının iki numarası olan Maduk; insanların savaşlarına gizliden gizliye müdahale ediyordur. Raizel'le Muzaka'nın arasındaki dostluk ilişkisi artık eskisi gibi olmayacaktır.

Asilzade: Yıkımın Başlangıcı'nda, 820 yıl önceki olaylar ele alınıyor.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Orjinal Adı : Noblesse: Pamyeol-ui Sijak

Diğer Ad(ları) : Noblesse: The Begginning of Destruction

Japonca Adı : NOBLESSE 파멸의 시작

Tür(ler) : Aksiyon, Doğaüstü güçler, Macera

Bölüm Sayısı : 1

Bölüm uzunluğu : 37 Dakika

Stüdyo : Studio Animal

MyAnimeList Puanı : 10 üzerinden 7,48

TurkAnime Puanı : 10 üzerinden 9,04

Benim Kendi Puanım : 10 üzerinden 8,5

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Noblesse: Awakening resmi sitelerde yazan konusu:

820 yıl boyunca derin bir uykuda kaldı. Uyandığında, insanlığın ilerleyişi ve bilimsel atılımları karşısında şaşkına dönmüştü. Yeni teknolojiler ve hayat tarzları yüzünden hatırladığı o topraklar artık ona yabancı geliyordu. Bunun üstüne, Cadis Etrama di Raizel bu çağa adapte olabilme amacıyla günlerini geçirmeye başlar.

Güney Kore'de bir lisede müdürlük yapan sadık hizmetkârı, Frankenstein'ı bulduktan sonra; modern dünya hakkında bilgi toplamak için kusursuz bir yer olarak gördüğü bu okula yazılmaya karar verir. Böylece, bir grup iyi huylu öğrenciyle de arkadaşlık ilişkisine girmiş olur. Ancak, bu yeni dünya eskisinden daha güvenli değildir. Asil, etrafından bihaber, teknoloji özürlüsü Rai; kendisini hem gülünç, hem de tehlikeli bir olaylar silsilesi içinde bulur.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Orjinal Adı : Noblesse: Awakening

Diğer Ad(ları) : - 

Japonca Adı : Noblesse: Awakening

Tür(ler) : Aksiyon, Doğaüstü güçler, Macera, Okul

Bölüm Sayısı : 1

Bölüm uzunluğu : 31 Dakika

Stüdyo : Production IG

MyAnimeList Puanı : 10 üzerinden 7,63

TurkAnime Puanı : 10 üzerinden 9,04

Benim Kendi Puanım : 10 üzerinden 8,5

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Evet konumuzu vs. verdiğime göre kendi düşüncelerime geçebilirim. :)

Bu anime de ana karakterimiz söylendiği gibi  Cadis Etrama di Raizel kısaca "Rai". Bu anime de duygusal bir karakter yok. Klasik aksiyon animelerinde olduğu gibi acıdan delirip saçma sapan hareketler, sözler söyleyen bir karakter değil. Olgun, mantıklı kararlar alabilen bir karakter ve bu yüzden ilk başlar konuyu okumadan animeye daldığım için ana karakteri bilmiyordum bu yüzden sevmemiştim ama ana karakter olduğunu öğrendikten sonra cidden kendini sevdirdi.

Gerek konusu, gerek işleyişi cidden çok güzeldi. Beni etkilemeyi başardı. Özellikle ilk bölümde ki duygusallık içimde hafif bir acı tebessüm oluşturdu. "Keşke sezonlarca hatta yüzlerce bölüm devam etse hiç sıkılmadan izlerim." dediğim nadir animeler arasında kendine yer kazandırdı. Kesinlikle tavsiye ediyorum ve izlenebilecek çok güzel bir anime olduğunu düşünüyorum.

Bu güzel anime için yapımcılara teşekkür ediyorum ve küfür ediyorum. Küfür etme nedenim ise;
Böyle güzel bir animeyi neden böyle 2 bölümde bırakırsınız ki? Belki de ova animeleri sevmeme sebebim budur hm? Belki hemen bittiği için içimde oluşturduğu o acı boşluk hissini dolduramadığım içindir? Yarım kalan, hemen biten şeyleri sevmediğim içindir? Her neyse.

Bu güzel animeye kesinlikle 1 şans vermelisiniz diye düşünüyorum. Belki abarttığım kadar siz sevmeyebilirsiniz kim bilir. Yine de izlenmeyecek kadar berbat bir anime değildir diye düşünüyorum.

Noblesse: Awakening
Noblesse: Awakening Animesinin Kapağı


HEPİNİZE İYİ GÜNLER VE İYİ SEYİRLER DİLİYORUM!

Yorumlar

Popüler

Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou

Kanata no Astra