Kimetsu no Yaiba

Evet hepinize selamlar dostlarım! Ben Batros.

Daha az önce bitirdiğim beni çok fena etkileyen anime olan Kimetsu no Yaiba animesini sizlere takdim ediyorum.!

Kimetsu no Yaiba
Kimetsu no Yaiba Animesi Kapağı
Bu animeyi tanıtmadan önce, öncelik olarak kendi sözlerime yer vermeyi düşündüm.

Bu anime cidden çok güzel ve kesinlikle izlenilmesi gerektiğini düşündüğüm en nadir animelerden. Tabii ki beni derinden ve sürekli etkileyen bir anime olmasından bahsetmedim bile. İlk başlarda ki ezikliği, dramı sıksa bile kendimi tutup izlemeye devam ettim ve kesinlikle buna değdi. Bir-iki bölümde kendine gelen karakterimiz iyice güçlendi ve tam tatmin edici bir karakter oldu...

Bu animenin işleyişi, konusu, karakterleri ve sayamadığım onca şey o kadar güzeldi ki adeta beni derinden etkiledi!

Yeri geldi kahkaha attığım sahneler oldu, yeri geldi beynim yandı ve en çokta o acı hissi... O karakterlerin hikayeleri, hayatları... cidden beni çok etkiledi. Daha önce neredeyse hiç yaşamadığım duyguları bu anime bana yaşattı. O duygusal sahnelerde kolay kolay hiçbir şeye üzülmeyen ben bile gözlerimin doluşunu ve yüreğimde ki o acı hissini hissettim. Resmen karakterlerin hayatını yaşamış kadar oldum.

Belki fazla abarttım ama kesinlikle izlediğim en güzel animeler arasında yerini aldı. Bu animeye kesinlikle 1 şans verilmeli ve seyredilmeli! Tabii bu kadar övdüm peki kötü bir yanı yok mu bu animenin? Elbette! bence tek kötü yanı bazen bir konuyu fazla uzatmaları ve bölümü en heyecanlı kısmında bitirmeleri... İzleyicilerde merak uyandıran ve bir sonra ki bölümü izlemek için teşvik eden bir hareket olsa da cidden sinir bozucu diyebilirim.

Ah! Bir de unutmadan bir diğer sinir bozucu yanı da klasik animelerde ki gibi her zaman ana karakterimizi ezen, güçlü tipler var ama ne olursa olsun ana karakterimiz kız kardeşi için kendinden ne kadar güçlü olursa olsun bir şekilde onlarla kafa kafaya dövüşebiliyor! Ahhh Kimetsu no Yaiba cidden beni çok derinden etkiledin!

Sözlerim bu kadardı. Sırada klasik anime tanıtımımız :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Resmi sitelerde yazan konusu :

Eski çağlardan beri ormanda insan yiyen iblisler olduğu söylentisi gezmektedir. Bundan ötürü yerli halk gece vakti dışarıya çıkmayı hiç göze alamıyordu. Aynı zamanda efsaneye göre geceleri bu kana susamış iblisleri avlayan bir iblis avcısı vardır. Genç Tanjirou için bu söylentiler yakında acı gerçeklere dönüşecekti. Babasının ölümünden beri Tanjirou ailesine bakma görevini üstlenmişti. Hayatları trajedilerle karşılaşmış olsa bile mutluluğu bulmuşlardı. Ama bu mutluluk Tanjirou ailesini katledilmiş buluncaya kadardı ve hayatta kalan tek üyesi olan kız kardeşi Nezuko, bir iblise dönüşmüştü. Şaşırtıcı bir şekilde Nezuko hala insan duygularını ve düşüncelerini taşıyordu. Böylelikle Tanjirou'nun iblislerle dövüşme ve kız kardeşini tekrar insana dönüştürme görevi başladı.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Orjinal Adı : Kimetsu no Yaiba


İngilizce Adı : Blade of Demon Destruction, Demon Slayer; Kimetsu no Yaiba

Japonca Adı : 鬼滅の刃

Tür(ler) : Aksiyon, Tarihi, Shounen, Doğaüstü güçler, Şeytanlar

Bölüm Sayısı : 26

Ortalama Bölüm Uzunluğu : 24 Dakika 

Yapımcı : Aniplex, Shueisha

Stüdyo : ufotable

MyAnimeList Puanı : 10 üzerinden 8,85

TurkAnime Puanı : 10 üzerinden 9,48

Benim Kendi Puanım : 10 üzerinden 10


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Unutmadan; Bu yıl içinde devam filmi çıkacak. İsmi eğer doğru hatırlıyor isem "Kimetsu no Yaiba : Infinity Train" olacak. Bu filmden sonra da tekrar eğer doğru anladıysam 2021'de de 2. sezonu çıkacak. O yüzden büyük bir umutla 2. sezonunu bekliyorum!

HEPİNİZE İYİ SEYİRLER DİLİYORUM!

Yorumlar

Popüler

Noblesse (OVA)

Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou

Kanata no Astra